پاورپوینت وندالیسم

 

این فایل به صورت پاورپوینت و شامل ۲۱ اسلاید می باشد.

قابل ذکر است که این پاورپوینت به صورت کاملا حرفه ای تهیه شده است.

گوشه ای از مطلب:

روانشناسان محیط نگر براین باورند که انسان و محیط تاثیری متقابل بر یکدیگر دارند. به همان اندازه که ما می توانیم محیط زندگی خود را دستخوش تغییر نماییم، عوامل محیطی نیز می توانند افکار، احساسات و رفتارهای ما را تحت تاثیر خود قرار دهند. متاسفانه اگرچه امروزه سخن از شهر الکترونیکی، حمل و نقل پیشرفته و سریع، و فرهنگ شهروندی مطرح می شود، اما هنوز و هر روز شاهد رفتار ناپسند تخریب اموال شهرها هستیم.

در متون جامعه شناسی، وندالیسم به مفهوم داشتن نوعی روحیه بیمارگونه به کار رفته که مبین تمایل به تخریب آگاهانه، ارادی و خود خواسته اموال، تأسیسات و متعلقات عمومی است. “وندالیسم” در لغت به معنای هرج و مرج طلبی ضد شهری و تخریب اموال عمومی و اصطلاحاً برای تخریب کنترل نشده اشیا و آثار فرهنگی با ارزش یا اموال عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.

وندالیسم می تواند در هر مکان و زمانی رخ دهد اما غالبا در مکان و زمانی که شانس کمی برای دیده شدن وجود دارد، بیشتر رخ می دهد. در مکان هایی که طراحی ساختمان ها به شکلی است که فضاهای پنهان و ناشناخته زیادی وجود دارد و یا در مکان هایی که افراد جوان رفت و آمد می کنند مثل مدارس، پارک ها، مراکز خرید و مکان های عمومی. ویکستروم بر این باور است که معمولا وندالیسم در فاصله زمانی عصر تا شب و در روز های تعطیل هفته رخ می دهد.

هنگامی که یک جامعه دچار تضاد و اختلاف طبقاتی می شود، تفاوت های پنهان در لایه های درونی زندگی نظیر تربیت خانوادگی، نگرش فردی و اختلاف در جنبه های اخلاقی و عقیدتی در رفتارهای ساکنین شهر تجلی می یابد و به حوزه های ملموس زندگی و رفتار اجتماعی کشیده می شود. در چنین حالتی، سازه های موجود در مناطق شهری مرفه نشین بیش از پیش در معرض تخریب وندال ها قرار خواهد گرفت.

این فایل شامل:

مقدمه

مفهوم وندالیسم

تاریخچه واژه وندالیسم

آثار وندالیسم

انواع وندالیسم

ویژگی های رفتار وندالیسم

مکان و زمان وقوع رفتار وندالیسمی

تاثیر جنسیت بر وندالیسم

رابطه گروه های سنی با وندالیسم

رابطه شرایط محیطی و وندالیسم

جلوه های مختلف وندالیسم شهری

علل شایع وندالیسم

راهکارهای کاهش مشکل وندالیسم

نتیجه گیری

منابع

قیمت خرید:

3500 تومان

جهت دانلود پاورپوینت وندالیسم برروی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.perozheha.com/downloads/download-powerpoint-vandalism

perozheha