پاورپوینت برنامه فیزیکی بیمارستان

پاورپوینت برنامه فیزیکی بیمارستان شامل 22 اسلاید و قابل ویرایش است.

این فایل کامل ترین برنامه فیزیکی این مجموعه را در اختیار شما قرار می دهد.

گوشه ای از مطلب:

بیمارستان مکانی است برای مراقبت و درمان بیماران که از گروهی پزشک، پرستار، جراحان و متخصصان تشکیل شده است. بیمارستان از معدود طرح هایی است که بیشتر به عملکرد و نوع طراحی معماری آن توجه می شود تا به فرم و زیبایی ساختمان. البته نمی توان این موضوع را نیز در نظر نگرفت که زیبایی خود تاثیری ندارد. برای مثال در طراحی بیمارستان کودکان بایستی به نوعی در طراحی فرم و طراحی فضای داخلی بیشتر از بیمارستان های دیگر توجه و دقت نمود. این خود باعث می شود که کودک بیمار حس بهتری را در فضای بیمارستان داشته باشد.

معمولا پروژه بیمارستان در طراحی معماری 4 به دانشجویان معماری برای طراحی و اشنایی با نوع عملکرد و ریزفضاها داده می شود. بخش های بیمارستان از (بخش آزمایشگاه، بخش رادیولوژی، بخش زنان و زایمان، ICU، CCU، اورژانس، سردخانه، بخش جراحی و...) تشکیل شده است که بعضا بسته به نوع تخصصی شدن مبحث بیمارستان فضاهای دیگری به این دسته فضاهای اصلی اضافه می شود.

در دسترسی و قرار گیری بخش های بیمارستان چه از لحاظ طبقاتی و چه از لحاظ درجه نزدیکی بخش های به یکدیگر باید دقت کرد. معمولا دسترسی باید ساده و به ریزجزئیات توجه نمود. بخش هایی که ارتباط درجه یک با یکدیگر دارند بایستی در یک سمت و در یک جهت عمودی با یکدیگر قرار گیرند.

ما در این فایل برای شما ریزفضاها و استاندارد ها، به همراه مساحت فضاها را آماده کرده ایم که در زیر عناوین را می توانید مطالعه فرمایید.

این فایل شامل:

دیاگرام ارتباطی

آزمایشگاه

آنژیوگرافی

بانک خون

بخش Post CCU

سردخانه

رختشویخانه

بخش CCU

اتاق ICU

بخش زنان و بخش مردان

بازتوانی

کلینیک

بخش اداری

بخش رادیولوژی

اورژانس

اتاق عمل

جراحی

آزمایشگاه

داروخانه

منابع

قیمت خرید:

4000 تومان

جهت دانلود پاورپوینت برنامه فیزیکی بیمارستان برروی لینک زیر کلیک کنید:

https://goo.gl/hI2G38

perozheha