پاورپوینت اقلیم کرمانشاه

پاورپوینت اقلیم کرمانشاه شامل 29 اسلاید می باشد.

گوشه ای از مطلب:

کرمانشاه یکی از باستانی ترین شهرهای ایران است که گفته می‌شود توسط طهمورث دیو بند- پادشاه افسانه‌ای پیشدادیان- ساخته شده است. برخی از مورخین بنای آن را به بهرام پادشاه ساسانی نسبت می‌دهند.کرمانشاه در زمان قباد اول و انوشیروان ساسانی به اوج عظمت خود رسید. در قرن چهارم یکی از مورخان اسلامی از کرمانشاه به عنوان شهری زیبا در میان اشجار و آبهای روان یاد کرده است.

استان کرمانشاه منطقه‌ای کوهستانی واقع در بلندی‌های رشته کوه‌های زاگرس می‌باشد. ارتفاع نواحی کوهستانی 2000 تا 3000 متر از سطح دریا متغیر بوده و قله‌های بیش از 3000 متر در آن مشاهده می‌شود. ارتفاع دشت‌ها نیز عموماً بیش از 1000 متر از سطح دریا است که گاه تا 2000 متر ارتفاع نیز می‌رسند. وضعیت توپوگرافی استان به گونه‌ای است که هر اندازه از شرق به غرب برویم، ارتفاع زمین کم می‌شود.. پست‌ترین ناحیه آن قصر شیرین با ارتفاع 300 متر و بلندترین نقطه آن رشته ارتفاعات الوند (کوه الوند) به ارتفاع 3580 متر از سطح دریا می‌باشد.

موقعیت خورشید در آسمان و انرژی حاصل از تابش آفتاب در هر محل به عرض جغرافیایی آن محل بستگی دارد هر چه عرض جغرافیایی کمتر باشد، ارتفاع موقعیت خورشید با زاویه تابش آفتاب بیشتر و در نتیجه شدت تابش آفتاب بیشتر است. در کرمانشاه با عرض جغرافیایی 19 و 34 درجه شمالی که اختلاف کمتر از یک درجه با عرض جغرافیایی 35 درجه دارد.

این فایل شامل:

معرفی استان کرمانشاه

وجه تسمیه کرمانشاه

موقعیت جغرافیایی کرمانشاه

ویژگی های اقلیمی کرمانشاه

جهت ساختمان با توجه به اقلیم کرمانشاه

تابش آفتاب در کرمانشاه

میزان بارندگی در کرمانشاه

رطوبت و دمای کرمانشاه

بادهای استان کرمانشاه

پوشش گیاهی کرمانشاه

ویژگی های جمعیتی کرمانشاه

زبان در کرمانشاه

ویژگی های معماری بومی کرمانشاه

انتخاب جهت مناسب برای خانه در کرمانشاه

انتخاب جهت ساختمان با توجه به باد در کرمانشاه

فرم ساختمان با توجه به اقلیم کرمانشاه

منابع

قیمت خرید:

6100 تومان

جهت دانلود پاورپوینت اقلیم کرمانشاه برروی لینک زیر کلیک کنید:

https://goo.gl/cCFZfK

perozheha