پاورپوینت معماری های تک و اکو تک

پاورپوینت معماری های تک و اکو تک شامل 32 اسلاید می باشد.

گوشه ای از مطالب:

معمای های تک یا معماری با فناوری پیشرفته، سبکی از معماری است که در دهه 1970 در اروپا و آمریکا ظهور کرد در این معماری برای به تصویر کشیدن هر چه بیشتر نقش و جایگاه تکنولوژی و صنعت ،ازفن آوری و صنعت پیشرفته روز دنیا در طراحی ساختمان استفاده می کند.

از دید معماران های – تک ساختمانهای امروزی باید نمایش دهنده عصاره فکری و تکنیکی عصر حاضر یعنی تکنولوژی باشد.بنابراین،یکی از اهداف روشن و بارز این معماری ،زیاده روی در اجزای صنعتی ساختمان با در معرض دید قراردادن آنها بود که به نظر آنها خلق کننده زیبایی ساختمان هستند.

نظریات و مبانی معماری مدرن و های- تک در اصول بسیار به یکدیگر نزدیکند و می توان گفت که معماری های – تک فرزند خلف معماری مدرن است . ولی از نظر شکلی تفاوت هایی بین این دو مکتب معماری مشاهده می شود. به طور کلی می توان بیان کرد که آن سادگی و بی پیرایگی که در معماری مدرن و بالاخص سبک بین الملل وجود دارد در معماری های- تک ملاحظه نمی شود. اگر معماران مدرن در طرح های خود ماشین ماشین را به نمایش می گذارند، معماری های-تک داخل ماشین و اجزاء آن را نشان می دهند.

ساختمان های- تک یک ساختمان درون به برون است.

مرکز ملی هنری و فرهنگی ژرژ پمپیدو  رد فرانسه کار مشترک ریچارد راجرز و رنتسو پیانو را می توان نماد معماری «های – تک » و تکنولوژی  قلمداد نمود. این طرح طی یک مسابقه ی بین المللی در سال 1971 طراحی و بین سال های 1971 و 1977 اجرا گردید . این ساختمان شش طبقه به طول 166 و ارتفاع 60 متر یک موزه ی ملی هنر های مدرن، یک کتابخانه ی عمومی مرجع ،یک مرکز  صنایع دستی ، یک مرکز تحقیقات موسیقی ، و تعدادی تسهیلات فرعی و تکمیلی (یک سالن سینما ،یک سالن چند منظوره ، اتاق ها ی گرد همایی و کنفرانس ویک رستوران) را در خود جای می دهد.

گوشه ای از اسلایدها:

پاورپوینت معماری های تک و اکو تک

پاورپوینت معماری های تک و اکو تک

پاورپوینت معماری های تک و اکو تک

پاورپوینت معماری های تک و اکو تک

این فایل شامل:

معرفی سبک های-تک

جرقه ای برای آغاز سبک های تک

اصول فکری و طراحی سبک  های – تک

ریچارد راجرز

مرکز ژرژ پمپیدو

ساختمان لویدز

گنبد هزاره

نورمن فاستر

پل دروازه طلایی

ساختمان دفتر مرکزی بانک هنگ کنگ و شانگهای

ساختمان دفتر مرکزی بانک هنگ کنگ و شانگهای

ساختمان رایشستاگ

رنزو پیانو

موزه ی منیل

جرقه ای برای آغاز معماری اکو- تک

اصول و مبانی معماری اکوتک

پارلمان المان ,نمونه ای از معماری به سبک اکوتک

مجموعه فرهنگی تیجیبائو

پروژه Eden در انگلستان

قیمت خرید:
3500 تومان
جهت دانلود پاورپوینت معماری های تک و اکو تک برروی لینک زیر کلیک کنید:
perozheha